Fattig student

MUMMA

Så snygg att jag vet inte vad. Gina har verkligen bytt upp sig!
Men jag är luspank. Fick låna 250 spänn av morsan, så jag kan handla sprayfärg och serpentiner till melodifestivalen. Ska in till Kalmar och fixa det i morgon. Melodifestivalen på fredag kommer bli kanon! Och på lördag också, det är massa bra låtar! Torsdagskvällen har jag tyvärr lite dålig koll på. Men den blir nog med bra, Albin ska vara med och vara konferencier! Det värsta är bara att jag har blivit så förbaskat hes. Skit! precis nu, helt perfekt tajming. Huvudklangen är helt borta, bara väs kvar. Blir till att knipa käft hela dagen i morgon!

Han på Gerds mat har inte hört av sig idag. Jag ringde honom igår, och han skulle ringa upp mig idag, men jag har inte hört av honom. Mystiskt. Men då har vi ett par dagar till på oss att ragga kunder kanske...

Min kamera pajade idag också. Yes. Och min jacka är borta, när jag skulle åka hem idag hittade jag den inte. Skinnjackan med, den som jag använder jämt. Phuu. Nu ska jag dricka te och gå och lägga mig tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0