Glad påsk!





Idag har jag varit runt på byn och satt upp fler affischer om krogshowen. Så skönt att cykla runt i solskenet!
Mycket i huvudet, igårkväll vid kvart över ett hade jag fortfarande inte somnat för det bara forsade adrenalin i kroppen. Det är så många idéer i min skalle och jag vill så mycket att jag ibland inte kan slappna av... men idag har det varit en skön öch lugn dag. Jag har övningskört en del med och igår var morsan och jag inne i Kalmar och fick-parkerade. Nu kan jag det!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh, det kan inte jag. Jag blir tokig. Det går asbra på körskolan, men sen hemma vetifan ^^

2009-04-11 @ 21:59:24
URL: http://Http://NathalieJMJ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0