Melodifestival 2009

Idag drog vi igång kalaset! Jag och Tove planerade konferenciersnacket till fredag, riggade med medleyt som vi ska ha, jag ringde lite om sponsringen. Det ska bli så kul! Men oj vad vi har att göra. Och det kommer bli kanon. Ring och boka biljetter på biblioteket i Torsås!

Men dagen började på värsta möjliga sätt. Jag skulle klivit upp vid kvart över 6 för att hinna med 7-bussen till Söderåkra. Där skulle Mats hämta mig och så skulle vi ha min förhoppningsvis sista körlektion. Och Mats var på plats vid parkeringen vid Brobacken, jag låg hemma i sängen och vaknade inte förrän vid 9. Katastrof! Batteriet till mobilen verkar ha kollapsat inatt, så den ringde helt enkelt inte. Usch, jag hatar att börja dagen så. Jag försover mig mycket sällan men när det väl händer mår jag illdåligt. Som tur var slapp jag betala körlektionen, eftersom han faktiskt glömt mig en gång! Tur det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0