Balklänning och tack till Lisa!


Jag provar för fullt. Men för mörkt för att se färgen riktigt.

Klänningen är ju aprikosfärgad! Inte gammelrosa som jag trott hela tiden. Jag blev så glad för färgen var jättefin! 
Men tajt som ett korvskinn, jag fick korsettvarning direkt! Hoppas jag inte svimmar på balen bara... Käkade meny och glass på McDonalds idag innan jag provade och värre än så kan magen inte bli. Så det ska väl gå. Utan BH går det finfint att knäppa den, Sabine! Så nu ska jag bara fundera ut hur håret och sminket ska vara. Väska har jag och ett diadem med tyllspets som jag tror jag ska ha. skor skulle jag däremot kanske köpa ett par nya... får inte vara så höga, för då blir klänningen för kort. Sminket vill jag inte ha för naturligt, blir nog mer lite lätt sotade för att inte se för prinsessig ut. Och håret ska jag nog ha mina lockar kvar, lite lagom uppsatt sådär. Volym!

På tal om hår och det, jag hade ju hårkris i förra veckan. Funderade ju på att fylla i slingorna i underhåret med, men jag måste säga att det ordnat till sig lite nu efter några tvättar med silvershampo. Ser faktiskt rätt jämnt ut och det känns så skönt! Tack Lisa som fixade håret åt mig, nu känns det mycket bättre!

Om 10 timmar åker jag till Stockholm och då måste jag hinna sova med. Så jag tror det är dags att börja packa nu...

Kommentarer
Postat av: Svar

Du ser ut som en riktig pärla! :) Ska bli kul att se dig på balen sen, hih :) <3

2009-02-12 @ 18:16:59
URL: http://Http://NathalieJMJ.blogg.se
Postat av: Nathalie

Du ser ut som en riktig pärla! :) Ska bli kul att se dig på balen sen, hih :) <3

2009-02-12 @ 18:17:10
URL: http://Http://NathalieJMJ.blogg.se
Postat av: Nathalie

Du ser ut som en riktig pärla! Ska bli kul att se dig på balen :)

2009-02-12 @ 18:18:14
URL: http://Http://NathalieJMJ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0