En helt vanlig fredag


Linus och Niklas, fredag förmiddag.

Jag klev upp en kvart innan bussen gick och skulle och duscha. Fick hasta till bussen i blött hår i vanlig ordning. Även om jag kliver upp i tid är det ändå på slutet allt skiter sig. Jag tror jag avskyr att vänta på bussar, jag vill tajma dem.
Annars har det varit kör, religion, föreläsning och lite reklamjingelsinspelning på programmet idag. Med blandat resultat. Jag har skickat in lite fler jobbansökningar också och så fick jag nej från jobbet på Hemtjänsten. De hade redan tillräckligt med folk tydligen. Hon skulle iallafall skicka vidare mina papper till nästa avdelning.

I morgon ska jag övningsköra och sen möta upp Lovisa och Louli inne på Monokrom i Kalmar vid tolv för audition till ArtistAgenturen. Hoppas på revansch efter mitt misslyckade auditionförsök hos Artisten innan jul. Läs om det eländet här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0