Försöka och inte tappa modet

Maria på Kalmarkrogar ringde idag. Hon sa att det tyvärr inte gick eftersom alla deras restauranger har för lite plats för en scen för 8 personer+publik så det kunde löna sig. Byttan till sommaren var det enda alternativet men då har BJM-gossarna i vårt husband stuckit upp till Stockholm. Synd, jag hade så gärna velat vara någonstans i Kalmar. Men hon ville väldigt gärna ha trubadur med piano elelr gitarr, så jag funderar på att svänga ihop något bara för att få i en fot där.

Kläckte en ny idé idag. Sandra i Kalmar.  De var ju den där krogshowen vid jul "Värsta showen" där, så det funkar ju till såna typer av arrangemang. Det blir helt enkelt till att ringa till Tobbe som har det och höra mig för i morgon! Det måste bara gå att kunna vara på något annat ställe! Ska se om Lovisa kan ringa Strand i Borgholm i morgon också och se om han läst vårt mejl. 

Idag fick jag äntligen tag på ett ABBA-medley också. Inte det jag tänkt från början, men ett annat som jag tror är bra. Har inte kunnat lyssna än, måste föra över det från något lustigt band till något annat format. Hoppas det går att ordna i studion!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jävla MBJ som flyttar till Stockholm...dom sabbar allt ;P

2009-02-03 @ 21:40:50
URL: http://Http://NathalieJMJ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0