Hemma från Stockholm


Tove var med som sällskap och support. När jag ser den här bilden slår
det mig vad sjukt snygg hon är!



LinusPinus ledde filmteamet...


Mattis och Ola grisar.

Efter 5 timmars bilresa. Men resan dit tog 6 timmar eftersom Jan Peter Dahl inte hittade (inte vi heller för den delen) till Nalen bland alla trafikljus, återvändsgränder och enkelriktade gator. Jan Peter körde mot enkelriktat flera gånger och körde på fel sida vägen en gång, så för att avvärja fara körda han fram och ställde sig mitt i korsningen istället... men han är väldigt snäll och trevlig och boendet var fint ordnat! Tack tack!

Däremot var vi besvikna på oss själva efter giget. Inget soundcheck, 10 minutersgig och krabbig scen. Men de var många fler band som också var där och de gjorde bra ifrån sig, så vi borde kunnat bättre. Innan giget kändes det jättebra, peppade och allting. Flera dagar innan har jag gått och haft positiva tankar i huvudet om detta giget och det sägs ju vara bra för det mentala. Så jag vet inte vad som gick fel, kanske var vi övertaggade?

Mattis hörselpropp flög ut under första låten med stackarn... han hade haft dem i plånkan så de hade blivit alldeles platta. Så han hade huvudvärk hela kvällen. Och jag hörde inte min sång och sa till innan Sold out som jag leadar på. Men det hände inte så mycket. Och sen blev jag anfådd! Speedade lite för mycket i början och så blev jag anfådd när jag skulle sjunga. Så idag bestämde jag mig att göra något åt min kondition. Jag måste det, mår inte bra av detta fläskiga leverne. Inte för fläskmagens skull, den är väl betydligt svårare att platta till den... Men för min kondis skull. För hälsan och för mitt humör. För mitt presterande på scenen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0