Melodifestivalen?

Vad händer? Jag fattar ingenting. Skandal! Ska jag ge mig in med mina åsikter i cirkusen? Ja, jag kan inte låta bli. När det kommer in över 3000 låtar varje år måste ju Sveriges låtskrivare vara värdelösa om låtar som dessa kommer med? Och Caroline af Ugglas? Marie Serneholt är ju van vid playback jämt, så det var såklart inte så lätt att sjunga live och dansa samtidigt... men hon är ju skitsnygg, men vad hjälper det? Och Shirley? Läste om röstproblem och det märktes tyvärr. Stackars. Men vilka kassa låtar! Då vet jag massor med folk i min ålder som skriver mycket bättre grejer! Och programledaren var ju ill-stirrig! Hoppas jag inte är så stirrig när jag konferencierar... ska ta lärdom där. Lugnt och fint är ledorden. Men hon hade många snygga klänningar!

Nej, vet ni vad. Jag har lust att ringa Christer Björkman och be och få styra upp det här spektaklet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0