Söndagens måsten

Skicka CV till glasskiosken
Förbereda CV och skriv ut till jobbmötet med Hemtjänsten i morgon
Göra klart artikel i Naturkunskapen
Titta efter fler sommarjobb

Och idag blev det inte rep med Jaylors som vi trodde. Lite annat kom emellan. Jag önskar att jag var bra på att skriva låtar på egen hand. Men de säger ju att det är en träningssak och ett hantverk med låtskriveri. Så det är väl bara att kämpa på och träna, träna, träna antar jag. 

Sen är jag så förbaskat sugen på att ta körkort. Nu är det på upploppet vänner och fiender, jag är ilsk! jag ska ha körkort innan sommaren och fortsätter jag med denna inställningen kommer jag ha det tidigare, det kan jag lova. 

Och sorry för luddiga inlägg på senaste, men jag tror det är för att det är lov jag blir så knäpp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0