Stockholm nästa!

Yes, på onsdag åker Chick Jaylors upp till huvudstaden för att spela på Nalen. Mange på Kulturverkstan i Tingsryd ringde i slutet på förra veckan och sa att det fanns plats för oss. Någon tävling tror jag, lite folk från Universal där ryktas det om. Mer än så vet jag inte, men det ska bli fantastiskt roligt! Vi sticker onsdag morgon och kommer hem torsdag mitt på dagen skulle jag tippa. De fixar boende och skjuts. Nu måste jag bara lösa ledighet.

Hade franskalektion idag med handledaren, gick fint. Jag kommer klara det till balen, jag måste! Ska dit i morgon med och blarra.

Och i morgon eftermiddag ska jag och Lovisa in till stan för att gå på två möten. Ett med ägaren till Sandra och ett med cateringfirman Gerdas mat. Måste förberedas i morgon direkt efter lunch! Mycket denna veckan alltså. Hittade världens fränaste låt att sjunga på lördag när vi har gig på Travet i Kalmar, Budde visade mig. Ska se om det går att styra upp! Och ABBA-medleyt är klirrat och klart, ska visa Lovisa i morgon och se vad hon tycker. Men nu måste jag gå och lägga mig så inte halsen blir värre till veckan!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack, men jag har fått ett till sår nu :( buhuuu

2009-02-10 @ 10:05:31
URL: http://Http://NathalieJMJ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0