Turné i Tyskland?

Ja, BMJ kom med förslaget att skicka ut pressmaterial till lite festivaler. Bas(Bones)-Anders hade ett gäng listor och kanske det går lättare om man berättar att vi spelat med The Bones? Tyskland älskar ju dem.
Det hade varit fantastiskt roligt!

Idag har jag kört bil och parkerat i en och en halv timme. Nu kommer jag innanför fickan, men det är inte rakt än... sen läste jag och morsan franska i en timme. Och nu väntar som en gälning på att Sabine ska ringa och säga att jag kan komma och testa balklänningen! Sen har jag ett ofärdigt kollage som ligger utspritt över golvet. Och en massa kläder som borde sorteras. Kanske skulle rensa garderoben?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0