I´m off

Bloggen går på sparlåga, jag tror jag tagit semester eller något. Fast bara i cyberrymden, det verkliga livet rullar på. I fredags var jag på Kalmar slott och sjöng allsång med Kurt Olsson. Sen stack I och jag ut på Vallen och träffade Jenna o Jill. Sprang på Louli, en kille på SR som jag inte kände igen först... Ägg-Hilda. Och ja, lite annat folk. Roligt!

Förra helgen var det Vattenfestivalen i Bergkvara och jag klev upp och jobbade vid 6, sen spelade vi på festivalen vid 17.00-tiden. Stressig eftermiddag och kväll, men det ordnade sig sen tillslut. Stupade i säng vid 1, för att gå upp 5 timmar senare och cykla till jobbet i ösregn. Ibland är livet härligt...... och vissa dagar tar detta jobbet knak på mig, av olika anledningar. Andra dagar går det riktigt bra. Mycket beror på arbetskamraterna faktiskt.

I veckan ska jag jobba med gamlingarna, åka till Emmaboda och giga, Chick Jaylors spelar på VIVA i Karlskrona till helgen och så ska jag styra upp ett par grejer inför hösten. Var inne på Högskolans öppet hus i helgen, det lutar åt 2 kurser. Men jag är galet sugen på Music event management, men jag har inte tid. Det får vänta! nu marsch i sång, kommer vara trött som ett ägg imorgon. Ska upp vid 6 och jobba, men skiter i cyklandet. Imorgon får det allt ta och bli bussen.

Later!


Jag o Albin på midsommarfest hos Calle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0