Klippet

Hillewi kapade en decimeter av barret. Jag känner mig som en ny människa! Fast farsan såg ingen skillnad. Blä på honom ;) Hehe. Snart kommer bilder.

Idag var jag i Kalmar och gjorde stan i min ensamhet. Trivs med att shoppa ensam ibland faktiskt! Och jag har bland annat fyndat en skjortklänning på 75 %! Kvällen blev jobb och jag var skit-trött när jag kom hem vid nio. Ola har varit i Knopel hela dagen och lagt trummor.  

Har dragit på mig världens förkylning, huvudet dunkar och halsen värker. Min näsa har runnit non-stop i en timme nu. måste friskna till innan helgen. Då ska jag jobba fredag-måndag och spela på Vattenfestivalen! Men imorgon är jag ledig och då blir det rehab.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: asivol

ser fram emot att se det ny snaggade BARRET imon, haha!

2009-07-18 @ 00:13:28
URL: http://genomlovisasogon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0