Söndag

Dagarna går och jag uppdaterar sämst i världen. Antar att det beror på att sommaren här och det är lite o greja med. I helgen har Jaylors repat inför inspelning och gig på Vattenfestivalen i Bergkvara på lördag.

Fredagskvällen spenderades nere i Kristianopel med Caj Karlsson o Co som underhållning. Till vår stora glädje var Glössner där och spelade, lika bra som vanligt. Det är något med honom, man blir inspirerad bara han visar sig på stället. Någon positiv energi som strålar ur hans kropp, och ansiktet ler alltid. De små brillorna på halva näsan och med ett glas med öl i handen. Han berättade om livet hos Anders Bagge i Stockholm och sa att vi så välkomna upp, han o Sofia hade gott om sovplatser!

Innan i veckan har jag jobbat och det börjar kännas trist nu. Samtidigt blev jag besviken när jag blev tvungen att tacka nej till extrapass i helgen för att vi skulle repa. Men jag har haft så dåligt flyt på senaste, gjort fel med grejer och så. Antagligen därför jag blir så opepp. Jaja. I morgon kväll ska jag på det igen.

I tisdags var familjen i Växjö. Jag bytte en skål på Glasbruket i Målerås som jag köpt mig själv av studentpengarna från kusinerna. Sen blev det Växjö och stan och jag måste säga att Kalmar håller stilen rätt bra om man jämför. Din Sko däremot, som vi inte har hemma, var skitbra. Särskilt det ute vid Coop, i stan är det så urplockat. Jag köpte 2 par nya partyklackar, men efter lite shoppingångest lämnade jag tillbaks det ena paret. Sen köpte jag lite husliga prylar billigt till framtida lägeneht. Tänker på den oftare och oftare nuförtiden, men än har jag inget längre jobbuppdrag så jag vet inte hur det ska bli med den saken.

Igår lagade jag Ola pizza och bjussade Adam, Niklas Hilli och Natta på käk. Sen kom Buddee och Jenny också. Trevligt!Ola är här hela nästa vecka med för BMJ ska ha trummor till 2 nya låtar så de är Knopel hela veckan och fifflar i studion.

I dag har jag och Ida varit i Olssonska gården i Torsås och kört allsång med barnen. Bra väder, massa ungar. Jag sitter fortfarande här i trollhår och röda kinder. Måste upp och duscha nu om Hillewi ska kunna klippa mig sen!



Mattis i fredags.




På väg till Knopel.

  
Jag invigde de nya pjucksen som jag köpte i Växjö.


Hillewi och Nick.





Kommentarer
Postat av: Loo

Bajs på er

2009-07-13 @ 21:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0