Balbilder!





Adam och Nathalie.


Linnea och Linus. Hillewi fotade med Nattas kamera.


Jag och min fina Nathalie!






My var supersnygg i sin retrofrilla! Hon gick med Jonas som hade matchad
slips...


Vilken bild, jag skrattade i flera minuter!


Michelle var en riktig balprinsessa, klänningen var fantastisk!


Men om jag blivit tvungen att byta klänning hade jag bytt med Linn i
Styling. Jag får 50-talsvibbar, längden är helt perfekt!



Efter ett par timmar på dansgolvet åkte skorna av. Tror att  Louli är
fotograf här.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå att dedär bakom kollar in my's röv, hahaha xD

2009-06-05 @ 00:26:18
URL: http://itsmandylicioooous.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå att dedär bakom My kollar in hennes röv, hahaha xD

2009-06-05 @ 00:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0