Ensamt

Midsommar är över. Jag tackar Calle (eller hehe, hans päron kanske är mer rätt? höhö) för en mycket trevlig midsommarfest. Det blev sill, tält, nubbe och dans runt midsommarstången efter konstens alla regler. Tack för det! Lördagskvällen spenderades tillsammans med Nick o Hillewi, schnitzel och film. Skönt att bara ta det lugnt i soffan med fina vänner.

O ikväll sitter jag i min ensamhet och Lyssnar på Caj Karlsson. Ola åkte hem vid halv fem-tiden, sen åkte jag till Anton och Sabine en stund. Nu sitter jag här själv med huvudvärk och trötta ögon. Blir läggdags snart känner jag.

I morgon ska jag jobba min första riktiga pass på ålderdomshemmet! Panik. Måste läsa på om pensionärerna ikväll, så jag kanske kommer ihåg häften av allt iallafall. Vi skulle vara många i morgon sa de, så det går bra får vi hoppas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0