Idag är det torsdag


Var på stan en sväng med Ola, Jonas och Martin i eftermiddag. Eller, tja... vi gick till Thai Silk och käkade, sen sprang jag på stan själv och sen möttes vi upp vid kvart i sju igen. Jag fick fina födelsedagspresenter, paraply och laddare till Ipoden! Tack fina pojkar :)

Handlade faktiskt ingenting idag, Kalmar har klenat till sig! Hittade bara skit, trots att BIKBOK hade 50 % i hela butiken. Eller så har jag blivit kräsen efter Göteborgsshoppingen för ett par veckor sedan. Men det är nog bra för min plånbok... kanske jag köper väskan ovan. Eller ett par nya Converse. Eller så skiter jag i det och sparar pengarna till studenten nästa vecka. Då kan det gå åt...

Idag fick jag noja. Körde till mormor för att gratta på födelsedagen. GRATTIS! (inte för att hon läser detta, men iaf)
Här i krokarna är det massor med hastighetskameror. Jag blev helskraj att jag fräst på någonstans där jag inte borde. Uscha, ångest. Jag tror inte det, men jag kan inte låta bli att bli nojig! Min mardröm just nu skulle vara att det kommer ett papper på posten där de har fångat mig, fräsandes i 90 förbi en kamera på en 70-sträcka. Körkortet indraget, måste köra upp en gång till. Fyfyfy. Jag tror ju inte att jag klumpat till mig, men som nykläckt verkar det som att man blir skraj för vad som helst. Jaja, vad hjälper det att sitta och noja sig? 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0