Jag har körkort!

Tjohooo, idag tog jag det äntligen! Kuggade ju för två veckor sedan, men idag gick det vägen! Jag fick en annan inspektör idag och det var skönt. Den förra som jag hade var ett ägg. Detta trodde jag aldrig att jag skulle klara. Det tog ju en månad för mig att hitta dragläget! Men jag fattar fortfarande inte att jag klarade det, började nämligen provet med en onödig omkörning i 120... tänkte att nu är det kört! Men jag lyckades skita i det och göra bra ifrån mig längre fram, så han godkände mig. Trodde jag skulle svimma. Så skönt att det är över!

Nu är det sommar ute också, 23 grader i skuggan idag. På med brillorna och ut i solen! snart är studenten här med, jag ska bara fixa den muntliga examinationen i franska nu. Sen är det över med skolan! Studenten är när nu, märkte av det förra veckan... i fredags hade vi bal (på min födelsedag!) och det var en kalaskväll! Bilder kommer.

Nu måste jag kila till bussen, hejpåde!

Kommentarer
Postat av: Louli

Bra jobbat hildur! :D

2009-06-01 @ 18:24:46
URL: http://itsmandylicioooous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0