Man blir aldrig 15 igen







Kanske lika bra det, nu när jag tänker efter. Jag såg ut som en gris, rödbränd och med ljusblå piké(!!!) Att man förändras kan jag ju lugnt konstatera. Bilderna är från konfirmationsresan på Gotland. Den var fin, men oj vad det känns längesen!

Jag sitter uppe och lyssnar på The Sounds nya platta på Spotify, Fredde bjussade in mig, tack! Min fina Ola är i Karlskrona i kväll tillsammans med Le Maine. Jag har spenderat fredagskvällen hos Sabine, lugnt och skönt. Men nu är det tajm för sängen, morsan komme tvinga upp mig imorgon och tvätta fönster. Vid halv ett kan jag iallafall smita, ska sjunga kör i Kristianopels kyrka.

God natt vänner!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Oj vad ni var små :D

2009-06-08 @ 19:46:26
Postat av: Moa

Men titta, Hilda i min ålder =)



(jag var inte beredd på att hitta din blogg hilda =D

då kan jag passa på och säga att jag äntligen har lagt in svensk toppen bilderna från datorn, så om du loggar in åp msn någon regning dag, så är det bara jag som ahr lagt till dig =) )

2009-07-22 @ 18:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0