Studenten















Nu har jag alltså tagit studenten. Tack kära vänner för dessa 3 år, de har varit de bästa i mitt liv! Även om jag varit med om några utav de jobbigaste stunderna någonsin, har vardagen (om man nu kan kalla det vardag) på Stage4you gjort att jag ändå pallat att dra mig upp om mornarna. Det har varit helt fantastiskt! Och så mycket nya människor jag träffat. Jag kan inte fatta det. Vilket lyxliv jag levt! Men nu blir det andra bullar, på gott och ont. I morgon börjar jag jobba. 

Trött som en get idag, förövrigt. Har studentpartajat sen i onsdags känns det som. Vi började på studentkvällen med att åka hem till Calle i Nybro för förfest. Sen drog vi in till Kalmar och det blev KM, The Rock och senare Vallen efter några om och men. Nathalie och jag tog varandra i handen och promenerade rätt förbi vakten! Det var massor med folk på stan. Blev en mycket sen kväll. Sen bar det till Häradsbäck för att fira Linus och Ola. Tjotjo! Mycket ätande och drickande, nu känns det som om det snart börjar spruta potatissallad och rostbiff ur öronen på mig ;)

Idag åkte jag hem och styrde upp mailen, missade telefonsamtal och lite annat. I morgon är det som sagt dags för jobb, jag ska jobba på äldreboende. Känns skönt att veta vad man ska göra, o tjäna lite pengar. Annars blir jag så rastlös. Det är kanske bra att jobba med något annat än musiken såhär emellanåt, för att få lite distans till det hela? Jag tror det. Sen blir det rep rep rep så mycket det går. Synd att det ska vara så förbaskat dyrt att ta sig till Häradsbäck.

Nu blir det käk!




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Så jävla gutt :)

2009-06-17 @ 14:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0