Svensktoppen nästa

Tjotjo! Svensktoppen nästa ikväll och jag gick till finalen, kan ni tänka er :) Tack till snälla Tove B, Bäx och Chäleda för körhjälpen! Och såklart Breven och grabbarna. Men oj vad jag schabblade till det när jag precis vunnit, hörde inte att de ropade upp mig fast att jag bara stod bakom hörnet på Teatern. Missade motiveringen och hela alltet, så ringde Ann Milesson ifrån publiken och sa att jag skulle upp på scen igen för jag hade vunnit! Paniken. Jag är verkligen ett klantarsel. Och körflickorna var på kebaben! Sen kom de iallafall och vi körde låten igen. Och projektvärdinnan blev lite bitsk på oss men det var ju fullt förståerligt. En sån tabbe gör man iallafall inte om! Jaja. 8 augusti next! I morgon strax efter 9 kan ni höra mig snacka i P4 Kalmar. Sen ska jag springa stan lite och klockan halv fyra ska jag jobba. Slutar nio och i morgon ska jag baske mig cykla till jobbet!




Synd att man alltid blir så mongo på kort när man sjunger...


Sen körde farsan och jag photosession när vi kom hem!

Kommentarer
Postat av: louli

JA! Hörde att det gick bra? Fan va kul hildo :D

Vart hålls finalen sen? Kram!

2009-06-27 @ 15:59:54
URL: http://mandylicioooous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0