Tungt

I dag är en tung dag. Vad jobbigt det är att bli besviken på sig själv, men man får leva med det. Som tur är får jag en chans till på samma grej och då... jag vet vad jag ska jobba på. Gråt gråt gråt. Ibland är det tugnt att leva och göra det man gör. TUNGT.

Som tur är var kunde jag träffa Natta och Furbring idag, så jag fick annat i tankarna. Smörjde in mig som en galning med solkräm, men blev iallafall röd på halsen. Brände ju ryggen i tisdags. Hopplöst! Det är inte bra alls! Måste nog köpa högre solskyddsfaktor. Solen tar galet sådär mitt på dan. Ikväll ska jag ju jobba, måste cykla om en halvtimme.

Kommentarer
Postat av: Looo

shape up hill! Vi bokar ny studiotid och den där tonen är ett minne blott. Pepp!

2009-06-30 @ 23:08:58
URL: http://genomlovisasogon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0