Bildmaraton från CJ och BMJ i Perstorp!

 
 
Vi var rätt trötta på dit-vägen. Calle sov och NickePicke var bakis efter
bowling(?!!) kvällen innan. Jag och Adam höll ställningarna i framsätet och
försökte stå ut med Niklas andedräkt.


Såhär såg det ut! Vi kom dit, gick in och riggade upp och sedan var det käk.
Sedan gick vi till vandrarhemmet som låg 20 meter från hotellet och
packade in lite sovgrejer och kläder. Efter det var det några timmars väntan
på att få gå på scenen så vi åt lite till och roade oss med lite av varje.



Ola och jag slappade lite...

... och ganska snart fick vi sällskap.


Niklas peppade framtidsplaner.


Sen blev det nakenchock?


Ola och Fidde fixar kaffe.


Fidde lånade min päls.


Jag och Calle strax innan det var dags att gå upp på scenen.
BMJ började och sen körde Jaylors. Efteråt drog vi Fortunate sun och
I can jive som lite etra suprise tillsammans. Knäppte ett kort när Linus sjöng.

Lägg märke till min stickade sjal runt midjan. Jag vet inte vad han fick för
sig... Efter giget följde efterfest med obligatorisk karaoke. Jag körde "I will
survive"  och Mattis vet jag inte vad han gjorde. Ola satt i en fåtölj och
pratade om karriären med ett par gubbar.

 

Albin dansade hela kvällen. Fram på småtimmarna blev jag sömnig och
då ska man givetvis igång ock knäppa foton med en blixt som gör en blind
i en vecka...


Sen var det godnatt! Dagen efter startade vi morgonen med en
hotellfrukost. När vi vaknade lyste solen in genom persiennerna och det såg
ut som en vårmorgon istället för vintermorgon några dagar innan julafton.

 
 

Sen packade vi in i bussen och det blev hemfärd. Lyckat!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ni är galna...galna galna galna...Men jag tycker om er iaf! :)

2009-01-05 @ 23:02:02
URL: http://nathaliejmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0