Fixat med reverb till juldagen

Ja, det fick bli Kalmar idag igen. Vi ska hyra ett analogt mixerbord utav Breven eftersom vi kan det bättre än det digitala. Men i det analoga finns inga effekter. Ola har ett reverb som vi kan använda, men det ligger i Buddes lägenhet i Torsås. Och han är ju hemma i Kalmar över jul. Så jag åkte in till stan och mötte honom vid stationen och fick låna hans lägenhetsnyckel så jag kan gå in och hämta grejerna. Lite trist med heltorr sång, så känns bra att det är fixat. Åker nog dit i morgon på förmiddagen och hämtar reverbet.

Köpte en almanacka för 2009 till mig själv när jag ändå var inne. Bad att få den inslagen, ska lägga den i julklappssäcken och skriva "God jul Hilda från Tomten". Sen köpte jag ett par svarta ballerinas från Vagabond på halva priset. Ska ha dom i vår, mina gamla har ju blivit hål i. Men sen fick jag lite ångest, 300 spänn är ju ändå 300 spänn, fast det var halva priset. Och sen klänning igår. Funderar på att bestämma en maxsumma för mellandagsrean. Kan behövas här känner jag, annars ryker lönen fortare än jag hinner blinka.

Nu ska jag gå upp och storleksmärka och rulla ihop alla Chick Jaylors-tröjorna. 50 tröjor tar tid. Och sen ska jag dricka glögg för halsen, käka vitlökskapslar och KanYang och fira att jag slagit besöksrekord på bloggen med 20 läsare idag!


Kommentarer
Postat av: JOANNA

sV. okej:)

2008-12-23 @ 23:17:18
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Okej :) Jag är hos Adam och ska förhoppningsvis hem till B-kvara om mamsen får komma hem från sjukan! Kram

2008-12-24 @ 11:06:44
URL: http://nathaliejmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0