Fredag 19 december

      
Tröjorna på! Finns i rött också.

Nu är jag precis hemkommen från mormor och morfar, de firar 60-årig bröllopsdag idag, så då var det kalas idag! De var så fina och glada... och jag fick träffa mitt 3 veckor gamla kusinbarn Lukas. Och han var så fin och han satt hos mig och tittade och tittade!

Men tillbaka till turnéupdates. Idag roddade vi (Ola) med PA som vi ska hyra av Breven. Som det ser ut nu har vi hans PA på juldagen på Amigo. Den 26 december, när vi är på Balders hage i Häradsbäck, ska Bondesson köra ljudet. Han är en skittrevlig ljudtekniker som vi jobbat endel med förut, så det känns kanonbra om våra planer nu går i lås som vi har tänkt. Jag har lyckats ragga upp farsan till att köra och hämta Brevens PA på juldagsmorgonen, så nu är det löst med!

Albin och Linus var i Kalmar idag och hämtade visitkort som vi beställt. 500 stycken för 1500 kr tror jag det var. Snygga blev de, det enda var bara att texten kunde varit lite större på ena sidan. Jaja. På baksidan hade vi 80-talsbilden (den som är på affischerna) och det såg helsnyggt ut.

Idag är det et stort reportage om BMJ och Stage4you i Barometerns nöjesbilaga! Roligt för pojkarna! Måste bara skriva att bussen är fiad över julhelgen också! Så nu behöver vi inte beskymra oss över det med transporter så hemskt. Men visst är det krabbigt med alla vikter och regler...

Som ni ser var jag och hämtade ut tröjorna idag! De var över förväntan! Snygga, jättesnygg passform och trycket blev kanonbra placerat. Och snabb leverans, jag beställde dem ju i måndags kväll. Swedishmerch är bra grejer alltså! om man ska säga något negativt får det bli om tjejtröjorna som var väldigt små i storleken. Jag beställde bara M och S och båda sitter bra på mig, M lite lösare. Men S är som en XS. Så jag tänker på de tjejer som inte har 34 i kläder... Jag tror killmodellen i S kan funka fint där, så det löser nog sig! Tjejtröjorna är ju perfekta till alla minifans som vi inte kunnat sälja något till innan pga att tröjorna varit på tok för stora. Hela beställningen utom 3 röda tjejtröjor var med och det gick på ca 2800. Vi är mycket nöjda och det känns bra att jag klarade av att styra upp det här "tröjeländet" efter många om och men!

Imorgon sticker vi och Bad Man´s Jam till Perstorp! PA finns på plats, vi ska ha med instrument och stärks. Vi ska sova där på nåt vandrarhem, åker hem på söndag.


Något skrynklig efter att ha legat i paketen... Jag tycker böjen på texten
blev lagom och snygg! Vi trodde det skulle se lite larvigt ut.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nice :D

2008-12-20 @ 16:50:06
URL: http://nathaliejmj.blogg.se/
Postat av: JOANNA

snygg ticsha!

2008-12-23 @ 14:43:58
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Evelin

Riktigt snygga tröjor!

Jag vill lätt köpa en :)

2008-12-26 @ 20:20:55
URL: http://eyveline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0