Minns slutet av maj










Jag borde skriva att det är ju så mysigt med julen. Och tända ljus och alla julklappar och allt. Men jag har inte riktigt fått in feelingen än konstigt nog, det är ju typ bara en vecka kvar. Men det hjälpte lite att vara lucia i fredags i Kalmarsalen. Men det är ju så mycket som ska fixas och jobbas med... och massa tradiga grejer som är rikitga partydödare.
Till exempel att jag är pank fram till den 23, då löning kommer, min vinterjacka glömde jag i Kalmar i lördags så nu fryser jag. Min cykel har blivit snodd, 500 spänn i sjön alltså. Och jag hittar inga fina julklappar, bara massor med klänningar och skor till mig själv. Svårt att veta vad folk vill ha. Därför har jag gjort en lång och detaljerad önskelista om vad jag vill ha, för att göra det lättare för mina päron och familj att köpa grejer till mig...

Imorgon ska ni få updates om vad som händer med tröjor, turné och lite annat. Har en del att skriva, men orkar inte det nu eftersom jag måste åka 8-bussen till samhällskunskapen imorgon. Och skriva en sketen uppsats. Jaja. God natt!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Naw, den dagen kommer jag ihåg :) Näe, har din finfina röda cykel blivit stulen? :(

2008-12-20 @ 16:53:18
URL: http://nathaliejmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0