Idag har vi varit på möte


Måste fixa ett par silverpjucks med platå! De där blir för mesiga. Men jag
hoppas folk ser att jag är Agneta fast jag har de där svarta skorna...



Pojkarna posar. Jag tycker bilderna blev fina! Fler kommer såsmåningom!
Det som är synd är att det blir så värdelös upplösning här på bloggen.
Mycket bättre egentligen, såklart.

Möte var det ja. Med Stufvenäs.
Det gick ganska ok. De var inte helt medgörliga, det är ju ekonomin och det som är knepigt. Att bestämma hur man ska lägga upp det. De verkade också lite nedvärderande sådär, verkade som de inte trodde vi var särskilt bra. Ett gäng elever liksom, kan det bli proffsunderhållning av det? De ville gärna se oss in action... så vi bjöd in dem till Emmaboda imorgon. Är ju där med Roobits denna veckan och spelar i Folkets hus. Så imorgon gäller det! Vi ska visa dem vilka de har att göra med och hur kvalitén är på oss och våra pojkar! Lovisa och jag blev så laddade idag efter vi klivit ut från Stufvenäs dörrar, vi är så laddade. Det slog ju oss att vi inte har något att förlora!

Stufvenäs undrade om vi hade tankar på andra ställen o då sa jag att visst, vi har några andra ställen på tapeten, men att de kan få första tjing om de vill. Men att det är upp till dem, vi är inte beroende av deras samarbete, för passar det inte så kan det vara! Det ska de veta.

Funderar på det med pengarna med. Det bästa hade varit om vi satte en klumpsumma. 10 000 kr och sen ingår allt. Ljud, ljus, tekniker till det och kläder, resor och hela kitet. Det skulle vara enklast för dem. Vi måste bara göra en budget och se hur mycket vi behöver ta för att vi ska få runt allt.

Men lite gnälliga var de. Kändes inte riktigt bra, men det hade ju kunnat gå mycket sämre. Det lossnade lite sista kvarten, så nu gäller det bara att övertyga imorgon. Som sagt, vi har inget att förlora!

Peter Lejon på Barometern skulle också komma förbi imorgon och det känns ju jätteroligt med!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Oj vad snygga ni är! :) Jag åker ju på fredag så om du har något att göra i stan har jag tid att fika eller så med dig mellan typ 12 och halv 3! KRAAAAM :)

2008-12-03 @ 16:46:31
URL: http://nathaliejmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0