Jobba hårt och mycket

När jag var på kontoret idag högg Maxe mig och sa han: Såhär ska du sjunga nästa gång du står i studion. Och så tog han fram Beyonce Knowles i en långsam 6/8 och tryckte på play.
Bra var det! Men är det jag som ska vara så? Han tyckte tydligen att  det var för dålig kräm i sången i de live-demos som CJ spelade in för ett par veckor sedan. En tagning och Face it,  som jag sjunger själv på, var först. Yeah.
Men jag ska jag tänka om. Jag ska blow them away. Vad man än gör, förberred eller inte. Sjuk eller söndrig. Alltid till 100 procent. På med allt. Lägg hjärtat i det! Och attityden. Mer än jag någonsin gjort.

Ikväll hade vi julshow med treorna. Gick väl bra. Och det kom faktiskt lite folk!
Synd att inte fler engagerade sig tyckte jag, nu när de hade chansen. Men det är upp till dem! Men tack alla som var där och gjorde kvällen bra och fin. Och som hjälpte! Och ni behöver inte oroa er att jag får huvudet för fullt med saker, eller för mycket på mina axlar. Jag tål det! Ingen fara.

Konferencier-uppdraget i tisdags gick bara fint. Det var så roligt! Det är nog det jag vill. Och annat med, men det var enkelt. Avslappnande för mig. Och jag invigde mina nya skor! Det borde ju behövas konferencierer? Så mycket evenemang som folk har hela tiden. Ge mig uppdragen! Ska försöka ta dem själv. Synd att inte TK var där i tisdags och kunde ge lite feedback på mitt snack, det hade varit nyttigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0