Onsdag

Nu har Mauritzsson, efter många om och men, fått 2 bilder på oss som är högupplösta. Det är helt sansöst var saker och ting tar tid. Mycket i huvudet. Hoppas att han lägger på en rem med layouten, så vi hinner få tröjorna klara!

Affischerna är klara och Linus kommer med dem imorgon. Då ska jag tapetsera Torsås med Chick Jaylors!

Har fått tag på både Östran och Barometern nu i veckan också. Östran kommer och gör ett reportage imorgon kl 8.10 (Leif, min favvo) och Barometern skulle skriva om det, sa han när jag ringde. Lite mer gnällig där på Barran tyvärr, men bra att han skrev ner lite iallafall. Svårt när man får dålig kontakt med folk. Jaja. Jag gav honom massa info och sen ska jag skicka en bild på oss (Mogges) idag som han också kan använda. 

Och just nu sitter Ola och trummar för fullt, jag hoppas det går bra för honom. Mankan är det bästa!

Ikväll ska CJ träffa Mattias Gadd på TM och prata prylar. PA och sånt, han tycker vi ska skaffa ett eget. Men vi tycker inte det är läge för det just för stunden, då pengarna som vi har går till inspelning, merch och sånt nu innen Bones och allt. Men hon på NBV, studieförbundet, kan ju hjälpa oss att köpa grejer för de timmar vi "spelat in" under 2008. Men det måste bställas något innan årets slut, för sen ryker pengarna. Och hon kan inte betala tröjor och andra marknadsföringsgrejer, för det är inte vår "cirkel" beroende av. Trist, men det kan ju inte hon göra någonting åt. men vi tänkte köpa straplocks till gurorna och Ola snackade om en bastrumme-mic, så vi får väl se hur det slutar. Jag måste iallafall skicka in de sista listorna med närvaro till henne IDAG. Ska hem och göra det nu om 20 minuter. måste hitta min almenacka med, den har varit på vift sen igår och jag blir ett nervvrak.

Håller på och förbereda fredagens Julshow med 3:orna på Stage. Hoppas att det kommer nåt folk, morsan och farsan ska dit iallafall. Och Buddhes föräldrar. Så då blir de 4 iallafall. Höhö. Det kommer bli fräsigt! Och imorgon, torsdag, ska Stagekören har sin första julkonsert i kyrkan. Jag ska vara med och sjunga en låt a capella 4 stämmigt tillsammans med Louli, Jonas och Lovisa. Kommer blir så kul, perfekt akustik i kyrkan med!

Och på lördag är det Julstämning i Kalmarsalen. Jag ska sjunga Stilla natt som Lucia fick jag reda på i början av denna veckan! Och det bästa av allt är att jag får välja tonart själv. Mmm. Och så ska jag och Jonas köra till "Light a candle" som en annan tjej ur Tributekören ska sjunga. Och körlåtarna ska bli så kul att köra med, det är alltid så bra stämning! 

Men nu ska jag strax åka bussen hem och leta upp kalendern!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0