The Bones 27/12 2008 Telenor Arena, Karlskrona

Chick Jaylors var ju förband. Och det var en helt fantastisk dag.
Den började med att vi åkte till sjukhuset för att ha tag i en doktor som kunde skriva ut kortison till mig och min pajiga hals. Linus stövlade in på akuten när jag fegade ur, sen skickade de vidare oss till jourcentralen en bit bort. Där fanns en snäll doktor som kunde skriva ut lite recept så jag äntligen kunde få tag i lite medicin!


Soundcheck. Niklas står nedanför scenen, BMJ var ju med som crew.




Logen var ett omklädningsrum där ishockey-hunkarna byter om. Fräscht
för att vara just ett omklädningsrum. Vid halv nio gick vi på, Bones vid tio
ungefär. Det var fantastiskt att stå på den scenen med sån publik, ljud och
världens bästa monitorljud. Halsen kändes bättre också, jag bara fasar
när jag tänker på hur jag lät dagen innan...





Tyvärr dog min kamera, så jag hann inte ta så många bilder med min egna. Men tog en hel drös med Olas kamera...

Vill ni läsa mer om spektaklet kan ni kika in på Chick Jaylors myspace där jag nu tagit tag i bloggen!  Och här kan man läsa ett reportage ur Sydöstran!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0