Tröjeländet

Kris med prylar och merch inför Bones-giget. Men idag är affischerna beställda! Äntligen.

Men tröjorna har det varit så många rundor med fram och tillbaka så jag inte ens orkar dra dem här. Nu är läget att Mauritzsson ska få bilderna som Mogge tagit och försöka fixa ett en eller två-färgstryck med en av Mogge-bilderna. Tillsammans med hans logga kanske det blir bra. Hoppas bara vi hinner. Tur att han är så trevlig iallafall, synd att han är så förbaskat dyr i drift. Vad ska man göra? Mankan sa att om vi ska göra tröjor ska vi göra det redigt!

Ikväll ska jag vara konferencier på Kamar teater. 20 ballader i sträck, så Ulla bad min komma och rajta upp stämningen lite. Så nu har jag köpt pepparkakor som jag ska käka. Och så ska jag prata om landsbygden och härma Carola hade jag tänkt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0