Veckans Chick Jaylors

  • Affischer. Linus hämtade dem i Växjö igår. Snygga blev de, vi är nöjda! Har fått schysst feedback idag med. Ola ordnade text om var, när och hur. Sen skrev han ut det på datorn och vi gick o satte dem på skolan och i matsalen. Nu ska jag bara tapetsera byn med dem i helgen. Hoppas bara jag kommer in på Stage, så jag kan hämta dem. 3 stycken ska jag sätta i Kalmar imorgon.

  • Tröjor. Jag mailade iväg en tilltänkt beställning till Swedisch-merch idag, fick svar nu ikväll. Min kalkyl stämde sa de och om vi vill ha tröjorna till Bones den 27:e måste beställningen göras senast nu på måndag. Tajt. Den vi väntar på är Mauriztsson. Att han ska bli klar med layouten. Han fick bilderna i förrgår och idag ringde jag honom för att fråga hur det går, men fick inget svar. Drog iväg ett sms om att det är bra om han blir klar i helgen, men inget svar där heller. Hoppas att han lägger på en rem nu! Tröjorna kommer att gå på strax under 5000 inkl frakt och allt. Det blir en fin vinst om vi lyckas sälja alla.

  • Tidningarna. Idag stod det i Barometern och Jaylors och BMJ. Och om Bones-giget. En liten notis i kanten, typ. Och både Jaylors och BMJ var felstavat. Ska aldrig mer ringa honom. Men idag fick jag tag på Kalmar Läns Tidning, Kalmarposten och Emmaboda Tidning och även BLT. På onsdag sticker vi ner till Karlskrona för intervju. Tjötade på om BMJ och turnén med när jag ändå höll på, så Måste ha tag i Sydöstran i helgen och se om man kan tajma det. Det är BLTs nöjesdel som är i gasen och det känns grymt bra. Ola rinde Smålänningen och Smålandsposten i Kronoberg, så det är på gång. Igår träffade jag och Ola Leif på Östran. Så trevlig och bra är han och jag tror dte kommer bli kanonreportage, även att det "bara" blir lokalsidorna. Han är duktig och trevlig och hellre det än någon dryg typ på nöjet! Det gäller att använda sina kontakter. Blir spännande att se hur det blir till veckan!


Jag borde inte sitta uppe nu. Ska ju till Kalmarsalen imorgon! Åka 9-bussen. Upp vid åtta och duscha. Stryka lusse-linne. Packa kläder, det blir ju eventuellt ut imorgon efter Julstämningen. Jag skulle vilja lägga mig under ett varmt täcke och kika på snön utanför fönstret i Häradsbäck nu. Här är det bara regn. Men nu blir det sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0