Caj Karlsson och piruetter

Nu kommer ett sånt där annat inlägg, ni vet som jag inte kan låta bli att skriva... Måste bara säga att jag kläckte världens bästa idé igår. 
Caj Karlsson har skrivit en låt som heter Håll om mig som är helt fantastisk! Han sjunger den tillsammans med en tjej som heter Linda Ström och vi satt hemma i Söderåkra och lyssnade på den igår. Och det var då jag kom på det: Vi ska ha den på julkonserten! Jag ska skriva ett smaskigt körarr (nåväl, lite oh och sånt ni vet) och sen ska Adam och Niklas spela gura o så kanske Albin på lite bas. O Linus och jag sjunger leaden, den kommer bli wunderschön!

DansDona och jag hade snack idag. Hon var så positiv och sa grejer så jag blev så peppad och fick 10 kilo ny energi på en gång!
I måndags hade jag min första enskilda danslektion och hon sa att jag har fallenhet för balett! Mystiskt... jag kanske var prima ballerina i mitt förra liv? Så hon sa gav mig en massa stretchövningar för bena och ljumskarna, för just nu känner jag mig vig som ett kylskåp ungefär... Sen tränade vi street, för det var det jag skrivit på lappen att jag ville göra. Så jag försökte få in gunget, gick väl sådär. Balett är lättare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0