Charlotte Perelli

Imorgon smäller det! Charlotte kommer till Stage och gästar "En smak av julbord". Och jag ska dansa bakom när hon sjunger "Take me to your heaven" och köra med Lovisa när Emilia och My sjunger "Walking in Memphis". Sen ska The Roobits spela i 40 minuter, precis innan Charlotte går på. Så ikväll och igår har vi suttit hemma hos Calle och Adam och repat. Jag är så laddad, det ska bli så roligt imorgon! Vi har repat in 5 nya låtar och verkligen tänkt igenom det hela, så jag tror att det kommer gå bra. Men tyvärr är jag lite hes ikväll. Kände lite redan igår... det sliter att repa och särskilt när vi inte har micar hemma hos Adam & Calle. Men jag ska sova, vara tyst och dricka vatten och varmt te. Såhär såg det iallafall ut ikväll!




Adam frös om fötterna...






Olas nya trummor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0