Färdigt och Rocknight!

 
Så ser det ut! Bilden har Mogge tagit, skitsnygg tycker jag!

Igår satt vi i Söderåkra och filade på texter. På fredag är det Rocknight på Stage och vi, BMJ och ett band från Kalmar som heter Plastered ska spela. Då vill vi naturligtvis köra vårt nya material så därför är det tajt med tid. Denna veckan kommer gå åt till att repa repa repa och skriva färdigt den sista texten. Men det kommer bli skitskoj att kliva upp på Stage-scenen igen på Chick Jaylors, jag är hel-laddad på att göra ett kanongig och det vet jag att BMJ ock så är. Så missa för allt i världen inte detta! 

Kikade lite på tröjtrycks-företag på nätet i dagarna. Men det är grymt svårt att veta om det är bra eller inte. Pratade lite med Anders igår och då sa han att han kanske kunde hjälpa oss lite med det. Dom gör ju sina grejer i Tyskland och han sa att vi kunde få adressen och att han kunde visa lite. De är tydligen väldigt bra och flexibla och gör inte bara T-shirts heller. Vi vill ju gärna ha hoodies och lite sånt också. Så det verkar ordna sig det med!

Något annat som inte känns helt kul är att jag bara fått ett svar på de typ 25 klubbar jag mailade förra veckan. Trist. Det blir väl till att telefonterra dem då...


Kommentarer
Postat av: Svar

Fan va snyggt :)

2008-11-11 @ 15:50:09
URL: http://nathaliejmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0