Jag blir galen!

Det sket sig igen. Vi kommer inte kunna plåta affisch imorgon, stylingen har prov hela förmiddagen. BALTE! Lovisa ringde igår och sa det, men då var jag på inflyttningsfest och inte så i form för att ta beslut om projektarbetet... Ringde upp idag istället. Jag tyckte först att vi skulle skita i stylinghjälp, men efter en stunds funderande: det blir ju faktiskt så mycket bättre med proffsmake. Problemet är ju att jag vill göra allt nu nu, bäng bäng, jag vill komma framåt. Jobbigt. Så tisdag nästa då, hoppas hoppas att alla kan nu. För jag tänkter absolut inte skjuta på vår deadline (boka möte med Stufvenäs senast fredag). Pust o stön.

Sydde igår iallafall. Blev fel först, så det var tur att jag hade köpt 2 meter tyg så jag hade tyg nog att klippa helt fel första gången. Sen blev det ena benet snortajt och klämmer ihop låret till en falukorv... men skitsamma, the show must go on, right?

Idag har jag varit o sjungit med Tributekören i Borgholm. Lyssnade på jazz, helt fantastiskt duktiga solister. Bland annat en saxofonist som jag spelat med i somras på Verandan i Kalmar, Jens heter han. Trevlig och duktig! O Ida Sundelius var med och sjöng i kören och jag slutar aldrig förundras, lika bra varje gång. Och hennes flöjtregister är helt otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0