Photosession äntligen!

Nu händer det grejer här!

Jag gick ju upp till Classe i början av veckan och skulle boka en ny tid för fotografering till affischen. Men då sa han att han kanske inte är rätt person, särskilt om vi vill ha vit bakgrund och sådär. Han har ju inte en massa sådana grejer. Det beror ju på hur bra vi vill ha det. Han sa att han tyckte vi skulle ringa Camilla, Mankans sambo, och fråga om hon ville plåta. Så jag gjorde det! Hon var på och vi bestämde lördag klockan 15.00. Vi får med oss en stylingtjej, Sofia. Eftersom att det är helg är det inte fler här, men Camilla ville helst köra till helgen, och vi med eftersom vi har Rocknight på fredag och måste repa till den. 

Men en liten hake var ju den att hon ville ha 800 kr för jobbet och Classe gör ju det gratis... men vi kommer ju få skitbra bilder och hon redigerar dem på ett par dagar bara. Och så tänkte vi att vi kunde fota några bilder med 60-talsbandet när vi ändå håller på, det är ju sama folk. Kanske vi kan fråga Ulla om Stage/MiT kan betala lite eftersom de kommer använda bilderna.

Men så skönt att äntligen ha en spikad tid som kommer bli av! Och min Agneta-dräkt är klar med, bilder utlovas innan helgen! Nu ska jag bara sy en kjol till Louli också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0