Photosession: check!

Igår var vi ju äntligen och fotade till projektarbetet. Lovisas och min show, alltså. Dagen började med att jag fick hjärtstillestånd när larmet gick på Stage, då vi skulle gå in. 2 ggr till på köpet, det var antagligen Maxe ÄGGET som satt på larmet på fredagskvällen, han visste väl inte att vi skulle dit... men som tur var fick jag ju tag på Classe så jag kunde slå koden så det slutade tjuta över hela Torsås. Inga securitas-typer såg vi till heller, så förhoppningsvis blev det ingen dyr historia. Men det var hemskt, jag fick smaskig panik där!

Sen kom vi iallafall in på Stage och såsmåningom i klädförrådet med (när pappa åkt och hämtat nyckeln hemma hos Ulla i Gullabo...) Alla blev skitsnygga! Stylisterna gjorde ett jättefint jobb. Tyvärr är nog min kamera kvar i skolan, så jag kan inte lägga upp några bilder på kalaset ikväll. Men jag tror att fotona blir jättesnygga, kändes verkligen så. Alla som var med gjorde så bra ifrån sig framför kameran, så själva plåtningen gick väldigt smidigt. Niklas var som gjord för Hippestylen och Ola hittade disco-fever med detsamma. Härligt!
Vi tog bilder på alla en och en, en sväng med bara killarna och en med bara tjejerna och sen slutligen alla på en gång. Så det måste ju finnas något som man kan ha till affisch! Mankan erbjöd sig att hjälpa till och göra affischen! Det kändes bra, nu när han har varit med när vi tog bilderna så tror jag att han fattar bagen. Måste bara ta reda på hur vi gör med betalningen, Lovisa och jag får väl lägga ut 400 kr var så länge.

Nu är det bara namnet... "Allt och lite till". Är det bra? Måse brainstorma med UllaBulla i veckan! Och imorgon ska jag göra ett nytt försök att ringa Stufvenäs, go go Hilda!
Mer samtal som måste ringas pronto: Anita H, NBV Sydost och öronspolning (så jag kan fixa sånadär schyssta proppar). Måste prata med Niklas imorgon om onsdagens TM-lektion!
Ska bli skönt med måndag igen, har lite att ta itu med. Sen ska jag försöka få ordning på mina matvanor igen, har svullat som en gris hela helgen. Men nu blir det bingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0