Showfunderingar

Idag har jag för andra gången varit uppe hos Classe och bokat en tid för foto till affischen. Skulle fotat på fredag egentligen, men Lovisa tyckte det blev för tajt in på och nu skulle hon hem idag så det gick inte. Jag som var så peppad! Men nu har vi iallafall bokat in måndag kl 12.00-12.50. För det måste bli klart!!! Jag ska vara Agneta Fälthskog, Niklas ska vara hippie från Hair, Calle ska vara rock. Och Adam ska ha sin golden lady. Ola tänkte vi göra till en 60-talsgosse med kavaj, smal slips och fint hår! Om han går med på det vill säga... Vi har också bestämt att vi ska ha med Linus i showen eftersom vi behöver en kille som kan entertain och sjunga lite av musikal-låtarna. Så komiskt nog så blir 
projektarbetena med nästan samma folk, men jag gillar BMJ-pojkarna, så inte mig emot ;) The Roobits allstars alltså!

Spikat sjoken nu med. Blir disco, rock, ,musikal/film och 50-60-tal/The Roobits. Kanske att vi lägger till något som välkommen-grej. Känner att mer och mer inspiration och idéer till låtar ploppar ner i skallen. Slog mig för ett par dagar sen att vi måste ha med Joan Jett! Så fräsigt! Och idag kom Lovisa på att vi kan ha den där duetten som Cher och Meatloaf gör ihop, jag har en bra singback på den. O så kan vi göra koreografi i olika gäng med killar och tjejer, som dom gjorde på Sikta Mot Stjärnorna när dom vann.

Deadline för att ringa till Stufvenäs och boka tid för möte måste bestämmas också. Mitt förslag är fredag nästa vecka. Ska föreslå det för Lovisa ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0