TJOHOO

Yes, nu har jag ringt Helena på Stufvenäs och hon verkade positiv! Så nu har jag skickat henne ett mejl med mitt mobilnummer och lite sånt. Hon skulle prata med en kollega om en tid och sedan höra av sig. Dom har ju fullt upp nu precis i dagarna med premiär av julbord och show och jag förstår om hon var stressad. Men det känns som om det kan bli bra!

Jag och Lovisa pratade om andra ställen med idag om det blir lyckat. Kanske Bistro Bar i stan... får väl se. Stufvenäs har ju första tjing!

Sen pratade jag lite löst med HB, som är med i Torsås storband, om vad han hade för planer till våren... Tänkte att en blås-trio hade suttit fint i showen och han verkade tycka det lät som ett bra förslag. Men i och med att det inte är förrän efter jul så kan vi ju inte reda i det än. Vi vet ju varken datum, ekonomi eller plats säkert än. Men nu har jag i alla fall checkat om det skulle kunna vara möjligt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0