Utgifter än så länge

Skriver allt såhär först, sen ska det ju skrivas utan moms om vi ska få ut det. Lovisa och jag har handlat:

198 kr  blå glitterkofta
209 kr  paljettyg och tråd (till Agneta-brallorna)
800 kr  photosession med Camilla och Mankan

Sen köpte jag lite scarfsar, tyg och sidenband på i Torsås i förra veckan. Men det är ju bara småkraffs, så det tänkte jag behålla själv. Ska bli spännande att se vad utgiftslistan slutar på... Men jag tycker ändå vi har fixat det bra och sparsamt. Revy-förrådet var ju ett skitsmart drag, snyggt, profsigt och gratis!

Kommentarer
Postat av: Nikko

Visste att det var ABBA-inspirerat! Snyggt ju :P....

2008-11-20 @ 21:27:58
URL: http://nikolaih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0