Vad svårt det är att ta bilder på sig själv!

 
Såhär ser iallafall Agneta-dräkten ut på. Jag är nöjd!             
                          
Känns så bra med foto på lördag. Jag, Lovisa och Louli ska vara där redan vid 12.00 (vi ska ju fota vid tre) och det känns skönt. Då har vi tid på oss att fixa med hår och smink, testa kläder och lite uppställningar och poser som vi ska ha. Två stylingtjejer kommer vara till hjälp. Fick en liten idé om Loulis hår nu när jag satt och bläddrade igenom lite bilder. Kolla bilden, snyggt tycker jag! Volym och bakåtdraget i tofs och sen en smaskig snelugg fram till. Och sen ett sidenband i, så blir det perfekt.



Lektionen på TM igår kan jag bara sammafatta med fyra bokstäver: KAOS. 
18 ungar som var 8-9 år gamla, helt vilda, jag var själv och hade typ tre gitarrer och ett piano till hjälp. Man kan ju inte visa alla på en gång, för då lyssnar de inte utan skriker bara! Jag som trodde man kunde köra ensembel, men det kommer aldrig och gå i den åldern! Så till nästa vecka - minst en till person till hjälp så man kan dela upp grupperna och komma dit en timme tidigare med percussion, extra gitarrer, kanske micar och så kolla PA:t.  

Imorgon kl 19.00 är det Rock Night på Stage! Kom och se Chick Jaylors och Bad Man´s Jam in action! Repade ikväll, tror det kan bli riktigt bra! Men visst känns det lite annorlunda med så många nya låtar på en och samma gång. Spännande att se reaktionerna efteråt, det är ju inte det gamla vanliga Chick Jaylors ni kommer få se!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Schygg frillan! Ser ut som Louli på bilden för tusan hakar. Alex är inte dålig du...

2008-11-15 @ 21:35:03
URL: http://genomlovisasogon.blogg.se/
Postat av: Hilda

Nej, det blev sketsnyggt! Ska bli sjukt spännande att se bilderna sen..!

2008-11-16 @ 00:31:20
URL: http://hildasprojekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0