Funderingar



Nu är det mycket. Chick Jaylors måste bestämma hur loggan ska se ut. Och vilken "bag" det ska vara på bilder, material, textsnitt och framförallt sound!

Det känns som om jag har tragglat presskits-snacket tusen gånger i bloggen men det är en följetång av lite evigt elände. Det är så svårt och vi blir aldrig klara med skiten, för alltid är det något som ska ändras. Men man kan ju inte hålla på och ändra i all evighet för då kommer man aldrig någon vart. Jag tror inte det perfekta presskitet existerar, för alla kan inte vara helt nöjda med allt. Det kommer inte att gå. Och egentligen är vi faktiskt inne på detaljer. Just nu känner jag bara skitsamma, så vi får iväg eleändet och jag kan köra en telefonterror till eventuella spelställen.

Vi hade ju möte i veckan tillsammans med Mankan, TK och Classe och då kom vi in på andra grejer med, förutom det materiella. Sånt som hur det är i bandet, att det är viktigt att vi inte blir splittrade när vi spelar tillsammans och att inte tappa glädjen i det man gör.

Relationer mellan folk är det svåraste som finns tror jag.




Ps. I förrgår hade jag 10 unika besökare här... Ujujuj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0