Gospel

Trots en jobbig kväll var ändå gårdagen lyckad efter som Lars "Lisa" Andersson var på Stage och hade workshop! Tjohoo! Han jobbar mycket med gospel, har let massor med körer och skrivit många skitsnygga arr på olika gospellåtar och annat. Och så spelar han piano som en räv med...
Lisa är så bra, allt blir så roligt med honom och man är avslappnad när man sjunger. Han snackade lite sångteknik och ojojoj vad det gav resultat! Liten aha-upplevelse för mig med vissa grejer. Det är sjukt vad det är viktigt med avslappning i käke och hals. Det ska jag verkligen ta till mig.
Vilken skön känsla att få tips och det verkligen säger pling i skallen och vips så fattar man! Och man testar och tänker "jahaa, det är såhär det ska vara". Underbart, mitt alla ilskna, besvikna tankar som far runt i huvudet idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0