Kris!


Fidde och Niklas i fredags.

I fredags mötade vi med BMJ. Calle har ett gig på en brakfest i Stockholm på gång, den 6 december. Det kommer ju inte bli precis i turnén, men det gör ju inget. Men shit vilken kallsusch när jag kollade i kalendern nyss. Musikalrep hela dagen med "Kärlekens väg". Jag har lovat. Kan inte avstyra, särskilt inte om jag ska ta mig fram och tillbaka från Stockholm!

Måste ta det med grabbarna imorgon, de kommer bli fruktansvärt besvikna! Vad ska jag ta mig till? Kris. Detta är Hildas liv i ett nötskal. Försöker skära ner på aktiviteterna för att satsa och fokusera o slippa stressa sönder sig, och det lilla man sen hoppar på ska såklart dunderkrocka. Jag blir vansinnig!

Men lugn och fin nu. 15.00 är repet klart. Hmm... tar 5 timmar till Sthlm. Kanske kan vara där till nio-tio på kvällen. Kommer missa soundcheck.... Kanske jag hinner? Om BMJ börjar spela? Sen ta nattbuss/tåg hem och vara tillbaka i Torsås vid 13.00 på söndagen då genreper börjar. Med efterföljande föreställning kl 18.00. Det kanske går att lösa! Jag ska göra en liten research innan jag skrämmer upp pojkarna.



Nog om det. Såhär såg det ut i helgen.


Karla och en annan snubbe med brillor som jag inte vet vad han hette.
Backstage på Palladium.


Mattis har hittat ett nytt ställe att förvara viktiga saker (typ tågbiljetter) på när inte fickorna räcker till :) 

Imorgon väntar kilovis med jobb... ska punkta upp så jag får någotsånär ordning på allt.

  • Ringa kontakter som en galning (ska följas upp hela veckan)
  •  Maila presskit som en ännu värre galning (samma här som ovan...)
  • Sätta ihop dans till tisdagens lektion med ungarna
  • Öva repliker till tisdagens musikalrep
  • Skriva en konfliktanalys

    Och jag inleder dagen med det eviga eländet som stavas b i l k ö r n i n g. Jag måste lära mig att backa runt gathörn denna veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0