Höstlov

Yes. Hade egentligen tänkt att göra en liten bildupdate på helgen, men tyvärr laggar datorn så det inte går att få in dem.
Jaja. Nu är det höstlov. Det käns sådär ikväll. Jag slås av att livet innehåller så mycket. Tänker tillbaka på om jag någon gång önskat att det hände någonting, vad som helst, att livet inte var så trist och tråkigt. För nu kan jag säga att jag längtar tillbaka till den tiden, om jag nångång hade den. Kanske på lågstadiet eller nåt. Snurrigt. Ja tack. Kanske någon som känner igen sig. Kanske borde skriva en låt om geggan?

Detta blev ett djupt inlägg, sorry. Detta ska ju vara en blogg med fokus på projektarbete. En loggbok. Näe, vet ni vad. Nu blir det skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0