Spåna

Idag var en såndär dag då man överhuvudtaget inte har lust att kliva upp ur sängen. Alls. Kom upp alldeles för sent som vanligt. Hann ingenting. Men Ola och jag tog i hand på att imorgon, då ska jag ändra mina vanor. Och kliva upp i tid. 

Lovisa och jag spånade igår på hur affischen skulle kunna se ut. Vi funderar på att ha en bild på affischen där vi står och är klädda i kläder efter olika teman. En som ABBA-Agneta, 2 som Andrew Sisters, en rockare, några ur musikal kanske osv. så alla representerar olika teman. Och namnet skulle kunna vara "Allt och lite till". Men helst skulle jag vilja hitta på ett bra ord som speglar showen. Stjärnsmäll kanske? Vad heter krogshower? I Nybro kör de ju salong på allt, typ Julsalong, Stjärnsalong och sånt. Man kanske skule ha En kväll... nånting. Eller nåt på engelska? Nåt med night? 

Det ska ju vara något som speglar showen. Så alla fattar vad det handlar om. Allt och lite till är ju bra, men samtidigt kanske folk blir besvikna eftersom vi inte gör alla årtiondena... eller allt liksom, utan mer blandade godbitar. Night of nånting? Eller är det lättare att ha det på svenska så att alla kan uttala och läsa det. Hmmm... måste fundera mera. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0