Tag i kragen

Ja. Vi har jobbat helt fel angående presskit till Chick Jaylors. Jag kom på idag: det första vi skulle ha gjort för 5 veckor sedan är att sätta oss ner i möte med Linus, Ola, jag, Mankan, TK och Classe och kanske Anders och ha med oss alla loggor, bilder och texter och visa för alla. Och sen bestämma, med hjälp av lärarnas tips, vilket håll vi ska sikta åt så att presskit, skiva och sånt blir till en enhet och känns snyggt ihop. 
Nu har det blivit så att Linus börjat på presskit och sen har vi haft synpunkter och så har han fått göra om hit och dit. Och sen kom Mankan med nåt förslag och då skulle vi ändra det, coh sen dagen efetr kom TK med nåt... ja och så vidare. Så allt blev bara förvirrat! Och det gör också att allt har tagit alldeles för lång tid. Jag känner mig stressad som en gam för att jag inte har ringt fler kontakter, men jag vill ju inte lova dem ett presskit som inte är klart och som jag inte vet när det kommer bli klart heller! O BMJ undrar, med all rätt, hur det egentligen går med bokningarna...

Än en gång (har säkert nämn detta förut) är jag nojig över när vi ska köra. Efter Juldagen och framåt verkar vara värdelöst. Men det får jag väl hugga tag i när jag vet vilka ställen det finns som verkligen är inresserade.

Nu ska jag gå till gympan och mörbultas av Zlatko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0