Tungt

Lite tankar såhär innan läggdags...

Tungt ja. Orolig är jag. Fundersam, men ängslig. Jaja. Nu ska jag iallafall sova strax, bara jag fått bort det här sketna sminket som kletar i ögonen... har dansat Chicago ikväll, innan Amanda Jenssen (!). Roligt, men sminket är ett evigt elände. Guldmasker som är som grus i ögonen.

Imorgon ska CJ och två stylingtjejer till Karlskrona. Mogge (fotograf) ska plåta oss till presskit och affischer. Äntligen! Jag ska fortsätta ringa kontakterna, bäng bäng nu när vi har presskitet på gång!

Ikväll var det skoldans med storbandet och jag sjöng Fever. Så roligt, gick bra :) Tuxedo Junction däremot, där sket sig formen totalt. Balte. Vad ska man göra? Lära sig att skaffa sig bättre koll nästa gång.

Funderar på att börja på buggkurs. Är så grymt sugen på att bli bra på att bugga!

Och idag ringde TK om ett radiogig. Det ska vara något för Världens barn på Ikea i Kalmar på fredag. Unplugged, jag fick fria händer. P4 ska sända live, så jag måste ringa Fredrik B Nilsson imorgon och kolla hålltiderna. Hade ju tänkt att åka till Häradsbäck på fredag eftermiddag. Så jag vet inte hur detta blir riktigt. Hm.. får ta det med pojkarna imorgon.

Var slumrig idag på rytmläsningen. Usch. Classe fattade vinken och undrade väl varför jag satt där och flimmrade med ögonen. Jag var trött som, jag vet inte vad. Kändes inte bra. Hade det varit en samhällskunskapslektion hade jag haft förståelse för mig själv, men rytmläsning? Skärpning där! Därför ska jag gå och sova nu, så jag slipper vara så trött och seg imorgon när vi ska fotas. Upp vid åtta då, packa och ta 9-bussen till Karlskrona. Hey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0