11 september

Vilket datum uscha... man kommer nog minnas det hela livet. Jaja. Vi hade iallafall möte idag, och vet ni vad?
Jag utsågs till kontaktperson/bokare! Egentligen skulle Ola och Niklas gjort det ihop, men Ola var mycket skeptisk till att jobba med Niklas på denna punkten... Sist när Niklas skulle ta kontakt med TV4 sydost inför Stage´s melodifestivalen gick det sådär. Sen är ju jag tjej med, vadådå? Calle tyckte att jag måste låta porrig i luren, typ "tjena sexy, jag ligger här på skrivbordet i underkläderna och väntar på dig, eh sen har vi en turné med...". Ok? Shit. Skippar nog det och kör lite mer påklädd business-woman. Ola ska coacha mig, det känns bra. Så jag inte är helt själv med eländet.... men det kan bli kul! Och lärorikt framför allt! Vi börjar ringa på måndag i nästa vecka.

Nu sticker jag till Älmhult för att spela på Älmhultsdagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0